وبلاگ تفریحی تونل

  • ۰
  • ۰

خداحافظی و قهر بازیگران از صفحات اجتماعی موضوع جدیدی نیست.بارها شده که هنرمندان صفحه خود را بسته و دوباره بعد از مدتی به فعالیت پرداختند.از آخرین خداحافظی ها باید به خداحافظی مصطفی زمانی اشاره کرد.او نوشت :

تصویر ، زبان اشاره است. به طرق مختلف سعی کردم در این مدت در حد توان در خدمتتان باشم،اما نتوانستم ارتباط مورد علاقه ام رو با شما برقرار کنم. دلم میخواد به همتون بگم ثانیه ای هم هست بذارید واسه زندگی خودتون نه من،چه تعریف چه انتقاد وچه ...،اما متاسفانه به زبان تصویر قادر به انجام این کار نشدم،همتون رو به خدای بزرگ میسپارم ودر پایان نقل قولی میکنم از یک دوست المانی.
پرسیدم چرا شما سوپراستار کم دارین؟
جواب:ما خیلی دیر گول میخوریم
دیر گول بخوریم،خداحافظ تا اطلاع ثانوی

 

مصطفی زمانی _ سایت ناگهان

منبع : سایت ناگهان


  • ۹۵/۰۲/۳۱
  • مدیریت سایت

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی